МЭЙЛ АВТОМАЖУУЛАЛТ ТАНЫ БИЗНЕСТ
Бизнесийн орчин хурдацтай хувьсан өөрчлөгдөж, хэрэглэгчийн хүлээлт өмнөхөөсөө илүү өндөр болсон энэ үед компанийн харилцаа, борлуулалт, маркетингийн үр ашгийг нэмэгдүүлэх арга хэрэгслийн эрэлт ихэсч байна. Хэрэглэгчид мэдээллийг шуурхай, өөрт нь хамааралтай, хувийн түвшинд хүргэхийг хүсдэг бөгөөд энэ нь мэйл автомажуулалтын үнэ цэнийг улам тодруулж байна. McKinsey & Company-ийн судалгаагаар автоматжуулсан имэйл маркетинг нь гар ажиллагаатай энгийн кампанит ажлаас дунджаар гурав дахин илүү үр дүн үзүүлдэг бөгөөд хэрэглэгчийн оролцоог 45 хувиар өсгөдөг байна. Энэ нь зөвхөн цаг хэмнэх бус, харилцааны чанарыг ахиулж, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг гүнзгийрүүлдэг.
Мэйл автомажуулалт нь хэрэглэгчийн зан төлөв, худалдан авалтын түүх, сонирхолд үндэслэн агуулгыг хувьчилж хүргэдэг тул тухайн хүн өөрт нь зориулагдсан гэсэн мэдрэмжийг авдаг. Statista-ийн 2024 оны судалгаагаар хувьчилсан агуулгатай имэйлийн нээлтийн хувь 82 хувьтай байгаа нь ердийн масс илгээгддэг имэйлтэй харьцуулахад 2.5 дахин өндөр үзүүлэлт юм. Жишээлбэл, шинэ хэрэглэгчид мэндчилгээ илгээх, сагсанд үлдсэн барааг сануулах, худалдан авалтын дараа санал хүсэлт авах, эсвэл хэрэглэгчийн төрсөн өдөр онцгой урамшуулал хүргэх зэрэг нь автоматаар хийгдэж болно.
Үүнээс гадна автомажуулалт нь байгууллагын дотоод нөөцийн зарцуулалтыг оновчтой болгож, давтагддаг ажлуудыг системд даатган багийг илүү бүтээлч, стратегийн ажилд төвлөрүүлэх боломж олгодог. HubSpot-ийн тайланд дурдсанаар автоматжуулалт нэвтрүүлсэн компаниуд багийн ачааллыг 30 хувиар бууруулж, хэрэглэгчийн хүсэлтэд хариу өгөх хурдыг 60 хувиар нэмэгдүүлсэн байна. Мөн хэрэглэгчийн аяллын бүх үе шатанд тохирсон мэдээллийг цаг алдалгүй хүргэснээр худалдан авалтын мөчлөг богиносож, борлуулалтын хэмжээ мэдэгдэхүйц өсдөг.
Имэйл бол зөвхөн борлуулалт хийх хэрэгсэл бус, харин брэнд болон хэрэглэгчийн хоорондын үл үзэгдэх, бат бөх гүүр юм. Өнөөдрийн дижитал орчинд алгоритмын шүүлтүүртэй сошиал медиа сувагт найдахаас илүүтэй, хэрэглэгчийн инбокс руу шууд хүрдэг имэйл нь таны мессежийг зорилтот хүн бүрт хүргэх магадлалыг хамгийн өндөр түвшинд хадгалдаг. Litmus-ийн тооцоолсноор, имэйл маркетингт зарцуулсан 1 ам.доллар тутамд дунджаар 36 ам.долларын өгөөж бий болдог нь түүнийг орчин үеийн бизнесийн салшгүй хэсэг гэдгийг баталж байна. Тиймээс мэйл автомажуулалтыг зөв төлөвлөж, хэрэгжүүлснээр та хэрэглэгчийн итгэлийг урт хугацаанд хадгалж, бизнесийн өсөлтийг тогтвортой хангах боломжтой юм.
📧 Maildy – Автоматжуулсан Имэйл болон Мэйл маркетинг илгээх Үйлчилгээ
Maildy нь танай байгууллагад зориулж олон хэрэглэгчдэд нэгэн зэрэг имэйл илгээх, хүлээн авалтыг хянах, зорилтот хэрэглэгчийн жагсаалт үүсгэх боломжийг олгодог мэргэжлийн үйлчилгээ юм.
Үйлчилгээ авах алхам:
- Имэйл илгээх хаяг үүсгэх
(жишээ: no-reply@domain.com эсвэл noreply@domain.com). Эхний удаад inbox дээр баталгаажуулах имэйл очно. - Maildy холболтын мэдээлэл авах
Баталгаажуулалт хийсний дараа бид танд smtp_user, smtp_pwd, smtp_authenti, smtp_port гэх мэт шаардлагатай мэдээллийг илгээнэ. - Системтэй холбох
Илгээсэн мэдээллийг имэйл илгээх системийн тохиргоонд оруулснаар холболт амжилттай хийгдэнэ. - Туршилтын хугацаа
Холболт хийсний дараа 2 хоногийн турш ажиллагааг турших боломжтой.
Дэлгэрэнгүй мэдээлэл: 👉 https://itools.mn/massmail-2/